woensdag 9 september 2009

Aqui se come gallo pinto.

Hola,

al een tijdje geleden zo lijkt het me. Niet veel tijd dus vlug enkele fotos met commentaar.

De mannen van de agricultura hebben elk hun bak volgezaaid. Hopen dat de tomaatjes en de paprikas willen meewerken... Muizen, muizen en nog eens muizen. Als ik op mijn werk een pet van de muur haal, blijkt er een familie in te leven, wil ik de klok eventjes juist zetten, blijkt er een familie in te leven...
In Salvador trouwens nog andere muizen gezien.Een van mijn 'Pipitos' kwam helpen in onze tuin. Cruz was in de wolken.
Toen Michael Jackson stierf, was het hier een hele tralala. Onze vriend Ronny deed mee aan een imitatiewedstrijd. Ziehier een foto met groupie Evelien.

Vrienden Thijs en Laure trouwden 5 september. Toch pijnlijk dat ik er niet bij kon zijn. Los Pipitos leefde echter mee, getuige het filmke en deze foto. (doe een beetje moeite en je kan het lezen)
Een week op cursus geweest in Cojutepeque, El Salvador. Het ging over inclusieve educatie, heel interessant en leuke groep. Erna ook het weekend blijven plakken in en rond hoofdstad San Salvador met enkele collega's
Juan werd deze week beroofd door 4 venten. Hij kon er niet mee lachen. Gelukkig heeft hij steun van den 'Bond van Grote en Jonge Gezinnen'.
Deze persoon is alvast een van de verdachten...

Zo, kort en bondig, het leven zoals het is...

Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen: