donderdag 25 februari 2010

Bezoek Thijs

Hola,

vorige week had ik mijn laatste bezoek. Niemand minder dan den Thijs kwam even ontdooien.
(jaja, den dezen van 'de Nieuwste Ontwikkeling'  http://www.denieuwsteontwikkeling.be/)

In vogelvlucht mocht ook Thijs de schoonheid, de openheid, de warmte....van Nicaragua en zijn mensen ervaren. Nicaragua, waar vulkanen en meren achter elke bocht opduiken. Ik ben er na al deze tijd eigenlijk een beetje trots op. Alsof het allemaal een beetje van mij was....

Geniet mee met enkele foto's....

 Kheb mijn hoofdje volgeladen....
 Uitzicht over het koloniale Granada
Nicaragua op zijn mooist: Isla Ometepe
 Volcan Concepción
 Local bus op Isla Ometepe: Thijs gaat aan de haal met de kip van het meisje
Volcan Concepción, gezien vanop het dak van de bus
Volcan Concepción, 's avonds gezien vanuit ons hotel
Beklimming Cerro Negro, een van de jongste vulkanen ter wereld
Zicht op de andere vulkanen: Santa Clara, Telica en de rokende San Cristobal
Thijs kon zijn enthousiasme moeilijk verbergen
Beklimming: iets meer dan een uur
Afdaling: 1 minuut
Volcan Momotombo met rijstveld op de voorgrond
 Thijs met mijn landbouwmannen in het nieuwe kiekenkot
 Salto de Estanzuela bij Estelí

PS: Ideeën voor volgende reisbestemming nodig?....

Geen opmerkingen: